Szklane Mozaiki.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Kontakt

Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia,

ponadto przygotowaliśmy dla Ciebie podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

Jak zwrócić produkt

Możesz skorzystać z darmowych zwrotów oferowanych przez nasz sklep lub zwrócić towar we własnym zakresie na adres:

SzklaneMozaiki.pl
ul. Stroma 2 , 59-500 Złotoryja 

masz na to 30 dni od daty otrzymania produktu.

jeżeli masz problem z nadaniem zwrotu - prosimy cię o kontakt mailowy:

zwroty@szklanemozaiki.pl

Termin dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia to:

1. Przygotowanie zamówienia do wysyłki - zwykle w ciągu 24h lub zgodnie z informacją podaną na stronie produktu,

2. Czas dostawy - w zależności od wybraniej formy dostawy:

- Kurier DPD oraz Paczkomaty InPost - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego,

- Przysyłki paletowe - najczęściej 2-3 dni robocze

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Zwrot środków

Pieniądze zwracamy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji. W wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu środków może wydłużyć się do 14 dni.

Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:

- PayU / BLIK => środki otrzymasz za pośrednictwem tych serwisów,

- przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze => środki otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu produktów.

jeżeli w ciągu 14 dni nie otrzymałeś zwrotu środków - prosimy cię o kontakt mailowy:

zwroty@szklanemozaiki.pl

Anulowanie zamówienia

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, masz do wyboru:

kontakt telefoniczny:

533 856 317 (nr.1)

e-mail:

kontakt@szklanemozaiki.pl

O realizacji zgłoszenia poinformujemy Cię e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24h.

Reklamacja

1. Zgłoś reklamację mailowo na:

reklamacje@szklanemozaiki.pl

podaj następujące informację:
(zdecydowanie przyśpieszy to proces reklamacyjny)

1. imię i nazwisko
2. numer zamówienia
3. ilość uszkodzonych produktów
4. krótki opis uszkodzeń - np. produkt zarysowany, uszkodzenia transportowe
5. napisz czego oczekujesz: wymiana / zwrot środków / rabat
6. dołącz zdjęcia uszkodzeń

Odpowiedź na zgłoszenie przekażemy Ci najszybciej jak to możliwe (zazwyczaj w ciągu 24h (w dni robocze))

Skontaktuj się z nami


Obsługa klienta detalicznego


Infolinia: 533 856 317

w dni robocze 8:00-15:00

obsługa w języku EN pod nr. 6

kontakt@szklanemozaiki.pl

Kontakt dla Projektantów i Architektów


tel: 576 520 790

w dni robocze 8:00-15:00

obsługa w języku PL i EN

projektanci@szklanemozaiki.pl

Współpraca B2B i wyceny indywidualne


tel: 505 747 547

tel: 663 275 151

w dni robocze 8:00-15:00

obsługa w języku PL i EN

b2b@szklanemozaiki.pl

Zwroty i Reklamacje


tel: 533 720 790

tel: 791 404 822

w dni robocze 8:00-15:00

zwroty@szklanemozaiki.pl

reklamacje@szklanemozaiki.pl

Dane firmy


GANDALF Paweł Gągorowski S.K.A.

ul. Bystrzycka 2a/2

59-500 Złotoryja 

NIP 6941694825

Regon: 521602320

KRS: 0000963510

 

Nasze konta bankowe:

PLN: IBAN: PL 73 1090 2095 0000 0001 5020 8847 Santander

Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP

---------------------------------------------------------

EURO: IBAN : PL 86 1090 2095 0000 0001 5022 4521 Santander

Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP

---------------------------------------------------------

CZK: IBAN: PL 32 1090 2095 0000 0001 5498 9454 Santander

Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP



 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium