Kontakt

Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia,

ponadto przygotowaliśmy dla Ciebie podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

Jak zwrócić produkt

Możesz skorzystać z darmowych zwrotów oferowanych przez nasz sklep lub zwrócić towar we własnym zakresie na adres:

SzklaneMozaiki.pl
ul.Stroma 2 , 59-500 Złotoryja 

masz na to 30 dni od daty otrzymania produktu.

jeżeli masz problem z nadaniem zwrotu - prosimy cię o kontakt mailowy:

zwroty@szklanemozaiki.pl

Termin dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia to:

1. Przygotowanie zamówienia do wysyłki - zwykle w ciągu 24h lub zgodnie z informacją podaną na stronie produktu,

2. Czas dostawy - w zależności od wybraniej formy dostawy:

- Kurier DPD oraz Paczkomaty InPost - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego,

- Przysyłki paletowe - najczęściej 2-3 dni robocze

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Zwrot środków

Pieniądze zwracamy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji. W wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu środków może wydłużyć się do 14 dni.

Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:

- PayU / BLIK => środki otrzymasz za pośrednictwem tych serwisów,

- przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze => środki otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu produktów.

jeżeli w ciągu 14 dni nie otrzymałeś zwrotu środków - prosimy cię o kontakt mailowy:

zwroty@szklanemozaiki.pl

Anulowanie zamówienia

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, masz do wyboru: formularz kontaktowy, kontakt telefoniczny lub e-mail. O realizacji zgłoszenia poinformujemy Cię e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24h.

Reklamacja

1. Zgłoś reklamację mailowo na:

reklamacje@szklanemozaiki.pl

podaj następujące informację:
(zdecydowanie przyśpieszy to proces reklamacyjny)

1. imię i nazwisko
2. numer zamówienia
3. ilość uszkodzonych produktów
4. krótki opis uszkodzeń - np. produkt zarysowany, uszkodzenia transportowe
5. napisz czego oczekujesz: wymiana / zwrot środków / rabat
6. dołącz zdjęcia uszkodzeń

Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz w ciągu 24h (w dni robocze)

Formularz kontaktowy

 

 

Skontaktuj się z nami


Obsługa klienta detalicznego


Infolinia: 533 856 317

w dni robocze 8:00-15:00

kontakt@szklanemozaiki.pl

Kontakt dla Projektantów i Architektów


tel: 576 520 790

w dni robocze 8:00-15:00

projektanci@szklanemozaiki.pl

Współpraca B2B i wyceny indywidualne


tel: 663 275 151

w dni robocze 8:00-15:00

b2b@szklanemozaiki.pl

Zwroty i Reklamacje


tel: 533 720 790

tel: 791 404 822

w dni robocze 8:00-15:00

zwroty@szklanemozaiki.pl

reklamacje@szklanemozaiki.pl

Dane firmy


Gandalf Paweł Gągorowski

ul. Stroma 2

59-500 Złotoryja

NIP 694-155-32-08

Nasze konto bankowe

36 1870 1045 2083 1064 5988 0001

Nest Bank

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
GANDALF PAWEŁ GĄGOROWSKI
Sklep internetowy od home.pl