Kontakt
Staramy się jak najszybciej odpowiadać na zgłoszenia,
ponadto przygotowaliśmy dla Ciebie podręczną listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jak zwrócić produkt
Możesz skorzystać z darmowych zwrotów oferowanych przez nasz sklep lub zwrócić towar we własnym zakresie na adres:
SzklaneMozaiki.pl
ul. Stroma 2 , 59-500 Złotoryja
masz na to 30 dni od daty otrzymania produktu.
jeżeli masz problem z nadaniem zwrotu - prosimy cię o kontakt mailowy:
zwroty@szklanemozaiki.pl
Termin dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia to:
1. Przygotowanie zamówienia do wysyłki - zwykle w ciągu 24h lub zgodnie z informacją podaną na stronie produktu,
2. Czas dostawy - w zależności od wybraniej formy dostawy:
- Kurier DPD oraz Paczkomaty InPost - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego,
- Przysyłki paletowe - najczęściej 2-3 dni robocze
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.
Zwrot środków
Pieniądze zwracamy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji. W wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu środków może wydłużyć się do 14 dni.
Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:
- PayU / BLIK => środki otrzymasz za pośrednictwem tych serwisów,
- przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze => środki otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu produktów.
jeżeli w ciągu 14 dni nie otrzymałeś zwrotu środków - prosimy cię o kontakt mailowy:
zwroty@szklanemozaiki.pl
Anulowanie zamówienia
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, masz do wyboru:
kontakt telefoniczny:
533 856 317 (nr.1)
e-mail:
kontakt@szklanemozaiki.pl
O realizacji zgłoszenia poinformujemy Cię e-mailowo. Produkty z anulowanego zamówienia wrócą na naszą stronę w ciągu 24h.
Reklamacja
1. Zgłoś reklamację mailowo na:
reklamacje@szklanemozaiki.pl
podaj następujące informację:
(zdecydowanie przyśpieszy to proces reklamacyjny)
1. imię i nazwisko
2. numer zamówienia
3. ilość uszkodzonych produktów
4. krótki opis uszkodzeń - np. produkt zarysowany, uszkodzenia transportowe
5. napisz czego oczekujesz: wymiana / zwrot środków / rabat
6. dołącz zdjęcia uszkodzeń
Odpowiedź na zgłoszenie przekażemy Ci najszybciej jak to możliwe (zazwyczaj w ciągu 24h (w dni robocze))
Skontaktuj się z nami
Obsługa klienta detalicznego
Infolinia: 533 856 317
w dni robocze 8:00-15:00
obsługa w języku EN pod nr. 6
kontakt@szklanemozaiki.pl
Kontakt dla Projektantów i Architektów
tel: 576 520 790
w dni robocze 8:00-15:00
obsługa w języku PL i EN
projektanci@szklanemozaiki.pl
Współpraca B2B i wyceny indywidualne
tel: 505 747 547
tel: 663 275 151
w dni robocze 8:00-15:00
obsługa w języku PL i EN
b2b@szklanemozaiki.pl
Zwroty i Reklamacje
tel: 533 720 790
tel: 791 404 822
w dni robocze 8:00-15:00
zwroty@szklanemozaiki.pl
reklamacje@szklanemozaiki.pl
Dane firmy
GANDALF Paweł Gągorowski S.K.A.
ul. Bystrzycka 2a/2
59-500 Złotoryja
NIP 6941694825
Regon: 521602320
KRS: 0000963510