Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje transportowe | uszkodzony towar

 Jak wypełnić protokół szkody? 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo:

kontakt@szklanemozaiki.pl

Jeżeli kurier pozostawił uszkodzoną przesyłkę lub w czasie otwierania paczki okaże się, że produkty posiadają uszkodzenia transportowe które nie były widoczne w trakcie odbioru to gwarantujemy, że te produkty zostaną Państwu wymienione lub dosłane.

W tym celu konieczne jest przesłanie do nas wypełnionego protokołu szkody.

Protokół nie musi być wypełniony w obecności kuriera. Można go wypełnić online.

 

kurier  DPDhttps://protokol.dpd.com.pl

kurier Inpost - https://inpost.pl/reklamacja

 

kopię protokołu należy przesłać na nasz adres mailowy:

reklamacje@szklanemozaiki.pl

podaj również dodatkowe informację:

1. imię i nazwisko
2. numer zamówienia
3. ilość uszkodzonych produktów
4. dołącz zdjęcia uszkodzeń

Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz w ciągu 24h (w dni robocze)

 


 

Reklamacje jakościowe

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Zrób zdjęcia uszkodzeń - postaraj się by na zdjęciach dobrze były widoczne uszkodzenia / wady produktu oraz ilość uszkodzonych produktów jeżeli jest ich więcej.

2. Zgłoś reklamację mailowo na:

reklamacje@szklanemozaiki.pl

podaj następujące informację:

1. imię i nazwisko
2. numer zamówienia
3. ilość uszkodzonych produktów
4. krótki opis uszkodzeń - np. produkt zarysowany, uszkodzenia transportowe
5. napisz czego oczekujesz: wymiana / zwrot środków / rabat
6. dołącz zdjęcia uszkodzeń

Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz w ciągu 24h (w dni robocze)

 


 

Zwrot produktów

 Zgłoś zwrot 

W naszym sklepie, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827, art. 38) towar "wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb" nie podlega zwrotowi. W przypadku naszych usług dotyczy to w szczególności mozaik wykonanych na zamówienie oraz indywidualny detali metalowych. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. By ułatwić dokonanie zwrotu skorzystaj z przygotowanej przez nas  strony. 
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, zwrócimy środki na podany numer konta bankowego, lub za pośrednictwem  w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl